DESTINATION...

Wyjazd na obóz odbędzie się 21.08.2017 o godz. 10:30 z Pl. Jagiellończyka. Zbiórka godz. 10:00! Poniżej znajduje się link do szczegółowych informacji co zabrać, a czego nie na nasz letni obóz taneczny.

Bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższymi ważnymi informacjami dotyczącymi wyjazdu dzieci i młodzieży na letni obóz taneczny!

1. Kieszonkowe (w drobnych nominałach) najlepiej włożyć do jednej podpisanej koperty i przekazać wychowawcy grupy przed wyjazdem (dotyczy młodszych dzieci).

2. Wszelkie leki (tylko te NAPRAWDĘ potrzebne i ZAŻYWANE STALE) należy przekazać wychowawcy w zamkniętej torbie wraz z pełnym opisem ich zażywania oraz upoważnieniem dla osoby podającej leki (bez upoważnienia nie będziemy mogli podać Państwa dzieciom leków nawet tych obowiązkowych, dlatego prosimy o dołączenie go do leków).
Proszę pamiętać, że posiadamy apteczkę, a dzieci w razie potrzeby będą znajdować się pod opieką lekarza, dlatego wszelkie lekarstwa na "ewentualny ból głowy" nie będą nam potrzebne.

3. Na miejscu będzie możliwość zakupu wody mineralnej, dlatego gorąco prosimy o nie dawanie dzieciom zgrzewek wody.

4. Przypominamy również o problemie wszawicy podczas wakacji: >>PRZECZYTAJ<<
Aby nie dopuścić do wystąpienia problemu, sugerujemy przed obozem profilaktycznie umyć głowę odpowiednim preparatem.

5. Przypominamy, a tych, którzy jadą z nami pierwszy raz informujemy, że planujemy rozegrać w tym roku na obozie Bitwę Taneczną (prezentacja w duecie lub trio) oraz Mam Talent (prezentacje w grupach) - można przygotować kostiumy do prezentacji.

6. Na obozie dzieci nie mogą mieć w pokojach ŻADNYCH słodyczy, jedzenia, lekarstw, sprayów na komary, ani napojów innych niż woda!!! - dlatego wyżej wymienionych przedmiotów i produktów prosimy NIE ZABIERAĆ (oprócz lekarstw - patrz. Pkt. 2).
Po obiedzie zawsze przewidziany jest podwieczorek (m.in. owoce, jogurty, słodkie przekąski), będziemy też chodzić na gofry i lody, dlatego nie ma sensu podawać dzieciom większej dawki cukru. :)
Informujemy, że jeśli znajdziemy u dzieci jakiekolwiek jedzenie, słodycze, itp. (pomijając drobny prowiant na czas przejazdu na obóz) - będziemy wszystko wyrzucać do kosza.

7. Informujemy, że również w autokarze nie można jeść ani pić - jedynie na postojach. Prosimy o przygotowanie rozsądnych ilości prowiantu i nie zabieranie słodyczy, napojów gazowanych, ani słonych przekąsek.

8. Telefony komórkowe będą w depozycie u wychowawców i wydawane jedynie w określonym czasie, aby ograniczyć smutki i tęsknoty.
Tak jak w roku ubiegłym telefony wydawane będą w godz. 14:00-15:00*
Na obóz NIE ZABIERAMY tabletów, komputerów itp. rzeczy!!!

*podczas wyjazdów rekreacyjnych lub zmianach w programie, godziny wydawania telefonów moga ulec zmianie, o czym bedziemy informować na naszym Facebooku: Destination Elblag.

9. Podane numery telefonów do wychowawców nie służą temu, aby do nich dzwonić w każdej możliwej minucie, a jedynie w naprawdę istotnych sytuacjach. Przypominamy, że wychowawcy są na obozie w pracy i notoryczne telefony odciągają ich od najważniejszego obowiązku, jakim jest opieka nad Państwa pociechami. :)

10. Wszelkie odwiedziny i wyszukiwanie dzieci na plaży przez dziadków, wujków i inne osoby jest stanowczo ZABRONIONE. Proszę wziąć pod uwagę, że inne dzieci, widząc podobne sytuacje, czują się niezręcznie i ciężko im wytłumaczyć, że do niektórych osób ktoś przyjechał. Takie incydenty znacząco wpływają na dzieci w grupie - i te odwiedzone i te nie.


Tutaj znajduje się lista najważniejszych rzeczy do spakowania i zabrania.
PRZECZYTAJ!

 

Przypominamy o OBOWIAZKOWYM wydrukowaniu i dostarczeniu do Wychowawcy grupy Karty Uczestnika Obozu  

KARTA UCZESTNIKA DO POBRANIA -> TUTAJ